Po dłuższej przerwie Bieszczady znów znalazły się w świetle medialnych reflektorów. Wiosną przebojem sobotniej ramówki TVP1 był realizowany w Nadleśnictwie Baligród edukacyjny program „Las Bliżej Nas”. W Bieszczadach zrealizowano również telewizyjne programy z udziałem Przemka Salety czy Ewy Farny. Ale to dopiero początek „medialnego szumu”. Ten najgłośniejszy przyniesie wyprodukowany przez HBO Polska serial „Wataha”.
Musiało upłynąć kilkadziesiąt lat, od kiedy filmowa produkcja z prawdziwego zdarzenia zawitała ponownie w Bieszczady. Produkcji serialu towarzyszy nowoczesna i zakrojona na szeroką skalę kampania reklamowa. Warto przyjrzeć się jej uważnie, bo właśnie Bieszczady są jej głównym podmiotem.
Więcej: http://www.bieszczady.pl/Wataha_czyli_wilczy_apetyt_na_sukces?newsID=5867#ixzz3I7BhUzEM
Follow us: @bieszczady on Twitter | bieszczady on Facebook
Opracował: | Grzegorz Dereń przewodnik beskidzki tel. 510068379 |