Polski / Polski  English / Angielski  Русский / Rosyjski
E-mail:
Hasło:
» Załóż konto
» Zaloguj podpisem elektronicznym
Opublikowano: 2011-03-03 12:13:40

Podkarpacie - Nowa Strategia Marki

Podkarpackie-przestrzeń otwarta.

Nowa strategia województwa podkarpackiego zakłada nowe logo i hasło promocyjne.

Jak powiedziała podczas prezentacji Anna Nowak z agencji Demo, która przygotowała hasło i logo, z badań wynika, że Polacy kojarzą region przede wszystkim z Bieszczadami.

"A Bieszczady to tylko 1/3 całego województwa. Komplikacja polegała więc na tym, by nazwać pozostałe, niekojarzone przez Polaków, 2/3 regionu. Aby zdefiniować województwo, należało znaleźć najbardziej unikalną jego cechę, która różniłaby go od innych regionów i jednocześnie pozwoliła przesunąć akcent z turystyki w kierunku wizerunku gospodarczego" - dodała.

Po konsultacjach i uwzględnieniu wielu elementów zdecydowano się na hasło "Podkarpackie. Przestrzeń otwarta" i logo, na którym jest strzałka koloru niebieskiego - symbolizująca lotnictwo, oraz zielony element symbolizujący Bieszczady.

 

 


Opracował:Grzegorz Dereń
przewodnik beskidzki
tel. 510068379


Brak komentarzy
Produkcja i Hosting ZETO-RZESZÓW